STEAUA DE MARE - EFORIE RESORT****/***

REGULAMENT

privind plata rezervărilor prin link de plată

  1. Dispoziții generale

1.1 Plata prin link reprezintă modalitatea de achitare online, în avans, a serviciilor rezervate în cadrul Complexului Hotelier Steaua de Mare.

1.2 Linkul de plată este emis în mod individual pentru rezervarea dumneavoastră și are o valabilitate de 24 ore.

1.3 Prin efectuarea plății, clientul confirmă rezervarea și își exprimă acordul cu Termenii și Condițiile comerciale, precum și cu Regulamentul intern al complexului.

  1. Termen de plată

2.1 Linkul de plată este valabil 24 ore de la momentul transmiterii.

2.2 Neachitarea în termenul indicat duce la anularea automată a rezervării, fără notificare suplimentară.

2.3 Pentru prelungirea termenului, clientul trebuie să contacteze departamentul de rezervari pe rezervari@complexsteauademare.ro, înainte de expirare.

  1. Confirmarea plății

3.1 Confirmarea rezervării este transmisă prin email după procesarea cu succes a plății.

3.2 Rezervarea este fermă numai după confirmarea scrisă.

3.3 În cazul în care plata este respinsă sau nefinalizată, clientul trebuie să reia procedura utilizând un nou link furnizat de către departamentul de rezervari.

  1. Modalități de plată

4.1 Plata prin link se poate efectua cu card bancar Visa, Mastercard sau alte instrumente de plată acceptate de procesatorul agreat de hotel.

4.2 Datele cardului sunt procesate prin platforma securizată a procesatorului de plăți. Complexul Hotelier Steaua de Mare nu stochează datele cardului dumneavoastră.

4.3 Plata cu card de vacanță

În cazul în care plata se efectuează cu card de vacanță (Edenred, Sodexo, UP România etc.), este obligatoriu ca titularul cardului să fie și persoana care beneficiază efectiv de serviciile de cazare.

Conform legislației în vigoare și normelor de utilizare ale cardurilor de vacanță, acestea pot fi utilizate exclusiv de către titular, în scop personal, pentru servicii turistice în România.

În situația în care, la sosire, titularul cardului nu este prezent și nu este cazat, unitatea își rezervă dreptul de a refuza cazarea și/sau serviciile, fără rambursarea sumei plătite.

  1. Anulări și rambursări

5.1 Toate rezervările sunt nerambursabile. În caz de anulare sau neprezentare nu se va restitui contravaloarea sumelor achitate.

5.2 Orice solicitare de modificare trebuie transmisă în scris la adresa de email a recepției.

  1. Acceptarea regulamentului

6.1 Prin efectuarea plății prin link, clientul declară că a citit, înțeles și acceptat prezentul regulament.

❗ Atenție! Dacă achitați cu card de vacanță, este obligatoriu ca titularul cardului să fie și persoana cazată. În caz contrar, cazarea poate fi refuzată, fără returnarea sumei achitate.